2012. január 9., hétfő

Botswanai achát karkötő - Jelenlegi ára: 1 400 Ft

Botswanai karkötő
A szenvedély köve. Az ellenem dolgozó, nekem kárt okozó szenvedélyeimet átvilágítja, hogy minek a pótlására csinálom magamnak. Segít egészséges tevékenységgé változtatni őket. Vagy akár le is tehetem őket. Szembesít gondjaimmal, problémáimmal. Segítségével kioldozhatom őket. Vagyis megtalálhatom a megoldást. Ezért a kreativitás köve is. Szembesít blokkokozó félelmeimmel, megítéléseimmel is. Segít rendet rakni. Elme és tudattisztító, mert együtt rezeg az aggyal. Amikor megtörtént a rendrakás, segíti az oxigén atomok vas atomokhoz való kapcsolódását, ezért vértisztító is. Tudattisztító hatásával elvezethet a bennem Élő Istenhez, és segít az összekapcsolódásban.
A botswanai achát minden csakrához kapcsolódik. Ezért a bőr gyógyítója. Ez a kő a probléma megoldások köve. Szembesít mindazzal az érzelemmel, és régi gondolatmintával, ami gátol abban, hogy utamon tovább haladhassak. Mivel segítségével feltárul előttem az ok és az okozat, hozzáfoghatok kioldozni, átalakítani azokat. Jó, ha ezt elmondom neki hangosan, hogy testem és angyalaim is tudomásul vegyék. Mert hangom keltette rezgések frekvenciája beindítja a változásokat. Ezekhez a változásokhoz erőt ad, támogat, hogy folyamatossá legyen a munka. Segítségével feltárul előttem életem új valósága, és mert eltávolítottam az akadályokat magamévá tehetem, belevethetem magam.
(18 cm, gumidamilos, lehet kérni anti-allergén szerelékesen is, damilon - annak ára 1600, -)



Jelenlegi ára: 1 400 Ft

Az aukció vége: 2012-01-07 20:01
. Botswanai achát karkötő - Jelenlegi ára: 1 400 Ft

Fontos