2011. december 25., vasárnap

Tükörhosszabbító, tükörtoldó - Jelenlegi ára: 7 900 Ft

Ha unod már, hogy a tükörben a mögöttes forgalom helyett csak a karodat látod.
Kb. 4cm-rel kintebb és 3, 5cm-rel feljebb kerül tőle a tükör.  
Én egy Kawasaki ER6n-en használtam kb. két hétig, de jó lehet más típusokhoz is.
Bár használtam edgy rövid ideig, de újként hirdetem, mert tökéletes állapotban van. Az egyik látszik egy pici festékkopás a csavar mellett (gyakorlatilag lefényképezni sem tudtam), felszerelt tükörrel a tükör pont kitakarja.  
 
Amennyiben az aukció zárulását követően 5 napon belül nem történik meg a kapcsolatfelvétel, úgy kénytelen vagyok az aukciót újraindítani, a "vevő" megfelelő értékelése mellett. Kérem a licitálás előtt ennek szives tudomásul vételét.  
 
 


Jelenlegi ára: 7 900 Ft

Az aukció vége: 2011-12-24 22:25
. Tükörhosszabbító, tükörtoldó - Jelenlegi ára: 7 900 Ft

Fontos