2011. november 4., péntek

ALIVE 152- Lány FULL SÍNADRÁG+KABÁT EGYÜTTES SZETT - Jelenlegi ára: 2 900 Ft


FANTASZTIKUS LEHETŐSÉG
 
AKÁR MOST 1 FT-ÉRT A TIÉD LEHET, NINCS MINIMÁL ÁR!
NAGYON JÓ AZ ANYAGA.
SZÉP ÁLLAPOTBAN !!!
Nagyon KEVESET HASZNÁLT !!!!
ALIVE
THINSULATE INSULATION
LÁNY
KABÁT+ NADRÁG
Eredetileg nem egyben vettem csak én egyben használtam.
 A nadrágot párszor használtam, a kabit is kevés alkalomszor használtuk.
VÍZÁLLÓ!
Nagyon FULL MINŐSÉG !!!
A nadrág színe pinkes-rózsaszín
A kabi színe: Rózsaszín
Kapucnis, ez leszedhető.
Nadrág Alja hófogós.
Leterítve mértem, tehát némely adat * 2-vel!
Nadrág: Hossza: 95, 5cm
Derék: 30cm*2 de ez még nyúlik mert GUMIS ez nyúgalmi állapotban lett mérve.
Comb: 23, 7cm*2
Kabi: Hossza: 57, 5cm
Ujja válltól: 56cm
Mell: 49, 5cm
Hónaljnál szellőző záras
Belsejében telefontartó rész.
Hátul az alján  egy nagyon apró sérülés van de annyira kicsi, hogy nem lehetett lefényképezni, nem vészes.
Kérdésekre szívesen válaszolok.
NÉZD MEG A TOVÁBBI TERMÉKEIMET IS, NEM FOGOD MEGBÁNNI AZ BIZTOS, SOK SZÉP MÁRKÁS-TRENDI-KÜLÖNLEGES-EGYEDI-DIVATOS CUCCAIM VANNAK
POSTA A MAGYAR POSTA DÍJSZABÁS SZERINT POSTÁZOK, NINCS SEMMI + KÖLTSÉG MINT SOKAN MÁSOKNÁL IGEN.
GYORS POSTÁZÁS: 0-2
Folyamatosan teszek fel termékeket.
Lehetőséged van több termék együttes postázására is.



Jelenlegi ára: 2 900 Ft

Az aukció vége: 2011-11-02 20:10
. ALIVE 152- Lány FULL SÍNADRÁG+KABÁT EGYÜTTES SZETT - Jelenlegi ára: 2 900 Ft

Fontos